Norra Berget- 155 meter över havet



När hösten kommer och det är såna härliga dagar som i dag, då blir jag lite lycklig. Skön hög luft och solsken som värmer lite lagom.

När jag gick uppför trappan till Norra Berget i dag trodde jag att hjärtat skulle hoppa ur kroppen. Shit vad jobbigt det var! Speciellt när man gick med två kompisar som är betydligt mer vältränade än vad jag är. Men till slut var vi i alla fall uppe och kunde pusta ut lite. Medans en av mina kompisar sprang uppför glasspinnen så hämtade jag andan ett tag och han fick upp pulsen. Ett varv runt Norra Berget, mot Bureplatsen (bild ovan) och sen hem.

Nu ska jag snart göra mig klar för ett spinningpass. I dag är det ett enkelt pass som står på schemat och det är nog tur det.

Bild från sundsvall.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0