När man väl fastnat, kostar det att smaka

För ett tag sedan fick jag för mig att jag skulle beställa en digital-box så att jag kan se på en massa filmkanaler. Den första tiden har jag fått ohyggligt många kanaler, runt trehundra stycken.

Sailing Channel.
Fashion TV.
BBC Food.
Reality TV.
Viasat Golf.

Men allvarligt. Vem tittar på dessa kanaler? Och hur finns det material till att visa program på kanalerna dygnet runt? När jag zappat förbi Fashion TV så är det alltid någon halvdöd brud på en catwalk. Just nu visar Viasat Golf ett jättespännande program som heter Legends of Golf 2006.

En kanal som jag fått på köpet är Travel Channel. Det är lite som knark, man får smaka gratis och när man väl har blivit fast så kostar det dyra pengar att få tag i samma subtans igen. Illa.

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Morning!! Ja vi ska välan försöka med att ha det så bra som möjligt iaf... Ha det så gött här hemma med, hörde att det skulle bli varmare i veckan här...

2008-08-12 @ 07:55:00
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Att du inte sa nåt!! Det hade vi kunnat fixa på ett annat sätt;)

2008-08-12 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0