Arga lappar (2 av 365)

Den här lappen sattes upp i min trappuppgång på nyårsdagen tror jag. Man får hoppas att lappskrivaren hört dunkandet flera kvällar och inte bara på nyårsnatten för annars bor det en grinig jävel här. Lappskrivaren har fått en co-writer som längst ner på lappen har skrivit till "vilken våning??" Detektivarbetet verkar vara i full gång.

Det är den första "arglappen" jag sett i min port på två år (om man bortser från "städa-efter-er-lapparna" i tvättstugan då förstås).

Tema nummer 10, 365 Foton 2010.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, herregud! Dom verkar inte glada precis av "dunkandet".

Rolig utmaning du har gått med i! Tror att jag också ska anta utmaningen;)

2010-01-04 @ 16:06:29
Postat av: annette

Vilken tur Du har som har en granne som skrev "arga lappen" så här lagom till 365, svårt förra året vet jag att hitta en sådan lapp.

Lägger till Dej hos mej så har jag lättare att följa Dej under året, hamnkranar verkar svårt för många att hitta men dom finns;)



Ha en bra kväll!



annette

2010-01-05 @ 18:52:18
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: akson

Som sagt hoppas verkligen att det inte bara är dunkande från dagen innan! Storhelger bryts alla regler!



Vilken tur du haft som hittat en "arg-lapp" jag tror att jag kommer att få stora problem med denna. Här där vi bor är det mesta uppmanande-lappar. Gör si, gör så!

2010-01-07 @ 10:05:37
URL: http://365foto2009.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0