Ansiktsmin (19 av 365)

Det är alltid trevligt att fikadejta med vänner. Sandra grimaserar gärna åt kameran när den kommer fram- jag vet inte hur många knäppa foton jag har på henne från en helg i Umeå i somras. Det är så skönt med folk som bjuder på sig själva. Tack Sandra!

Tyvärr tabbade jag mig lite idag med inställningarna och många av de foton jag tog på henne och Annie blev oskarpa. Dessutom hade motiven en tendens att småskaka lite där de satt i soffan. Man har inte så många försök på sig att fånga ögonblicksbilder! Det här fotot har jag försökt rädda lite genom att göra det svartvitt.

Tema nummer 5 i 365 Foton 2010.


Kommentarer
Postat av: sandra

Alltid kul att kunna stå till tjänst, ställer gärna upp igen :) Har en del poser på lager som jag gärna delar med mig av ;) KRAM KRAM

2010-01-16 @ 21:49:09
URL: http://nordinsandra.blogg.se/
Postat av: Maria Berg

Skall tänka på det du skrev att du behöver min bibliotektsbild i större, fundera på ur jag skall lägga upp det - för ajg vill inte ha högupplösa bilder ute på nätet - men skall fundera.



Man kan göra det lite mer suddigt i kanterna på kortet för då ser hon ochså skarpare ut - när man har med ett suddig kort att göra.

Här tycker jag inte det gör något man får fram en häftig ansikts min i alla fall och det var det som var temat, tycker också om att hon inte är mitt i bilden,

MB

2010-01-16 @ 21:55:08
URL: http://mariaberg-foto.blogspot.com/
Postat av: leila

Kul bild på din kompis :) tack för tipset om guiden på moderskeppet.se, där de visar hur man kan göra en grungebild...det var den jag hade gått efter :) men det blev inte riktigt som jag ville. Kul att du kom med konstruktiv kritik...jättebra. det är sånt jag lär mig på. ha det så gott nu /leila

2010-01-17 @ 20:39:43
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0