Det kanske blir bra fotokvällar

Kvällen har tillbringats på det stora möbelvaruhuset. Med mig hem fick jag bland annat en ful tvättkorg i plast för 39 kronor, som jag tänker bygga ett slags ljustält av. För att kunna överleva vinterns långa mörka timmar måste jag hitta på något som gör att jag kan få till snygga bilder när jag fotar inne och när jag fick det här budgettipset förra veckan så blev jag glad. Självklart är det "produktfotografering" som jag ska passa på att experimentera lite med under alla dessa mörka kvällar som väntar. Nu ska jag bara investera i ett par starka lampor också.

Lördagen som var bjöd på sällsynt dagsljus och en blek sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0