Fler foton från gårdagen

Ännu en gång önskar jag att det skulle finnas ett kamerastativ i min ägo. Med ett stativ hade skärpan på de här två fotona varit på en helt annan nivå. Igår tog jag stöd mot ett stängsel, stod bredbent och virade kamerabandet runt armen när jag fotade- jag till och med höll andan. Allt för att minimera mina darrningar som gör att det blir oskärpa när man använder långa slutartider. Men det är inte tillräckligt. Det är dags att bestämma mig för vilket stativ som jag ska ha så lite research måste göras. Det finns en djungel av olika stativ med olika funktioner, tillbehör och pris. Tips mottages tacksamt!



Kommentarer
Postat av: Sebastian

sv: tack så mkt :)

Och vilka fantastiska stadsbilder. Jäklar anåda!

2009-12-04 @ 07:21:12
URL: http://www.sebbesula.se
Postat av: Sofia

Snygga bilder (;

2009-12-05 @ 16:30:56
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0