Midsommar nästa

Helg igen! Jag är verkligen bortskämd med kortveckor på jobbet nu. Undra hur det kommer att kännas att jobba hela fem dagar nästa vecka. Det ska bli riktigt kul med midsommarafton i morgon i alla fall då jag ska på kombinerad 30-årsfest och midsommarfirande, en riktigt bra idé. Så det blir

sillunch
stuga
öl
Alnö
midsommarstång (äntligen, det har jag längtat efter!)
middag
kanske nubbe
vin
militärtält (!)
säkert lite skrän (=någon slags allsång)
övernattning.

Det blir fint det. Nu ska jag plocka fram kubbet och kyla lite vin.


Kommentarer
Postat av: Foto i norr - Marie

Hejsan och tack för dina rader och ditt besök alltid skoj med nya besökare som hittar in till mig. Passar på att önska dig en trevlig midsommar också. :)

2009-06-19 @ 07:18:27
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0