Åka båt

Till helgen så kommer jag befinna mig på en båt till Tallinn. Vi blir ett gäng på åtta personer som ska åka iväg och roa oss på allra bästa sätt. Jag vet att jag kommer få roliga dagar och det kommer bli riktigt kul på båten!

Men det är några av mina vänner som jag kommer att sakna på kryssningen. Speciellt han som älskar att åka båt, som gillar turkisk peppar i flytande fom och dricker Minttu Black i parti och minut trots att hans kropp inte riktigt tål det. Vem ska nu sjasa ut oss andra ur hytten med argumentet vi åker väl inte på kryssning för att sitta och häcka i hytten hela kvällen?!  och vem ska nu tvinga mig att knäppa kort på den snygga sångerskan i bandet som underhåller för kvällen?

Idag har jag börjat kika lite på SMHI:s hemsida och vad det ska bli för väder till helgen. Förhoppningsvis slipper jag vakna mitt i natten för att jag håller på att ramla ur sängen och är sjösjuk. Tro mig, det är inte alls så upphetsande! Huuuh. Tyvärr säger de nu på TV4-vädret att det väntas friska nordvindar närmare helgen och att det på fredag ska bli sex grader. Jag blir lite nervös.

Jag vill ha det lika stilla på vattnet som det var när jag åkte sist.

På vattnet någonstans mellan Tallinn och Stockholm, juli 2008.




På båten någonstans mellan Tallinn och Stockholm, juli 2008.


Kommentarer
Postat av: Zarinah

Jaha, vad skoj. Jag ska åka imorrn jag. :D Jag längtar efter att få göra intåg på Winestoren. Hahaha... Hoppas ni får en trevlig resa.

2009-06-01 @ 23:50:33
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0