Fångat med kompaktkameran senaste dygnet

Middagssällskapet igår. Tur att solen var bakom ett stort träd just när vi skulle äta...


Kallt rosévin, grillad lax, gratäng och sallad. De andra åt något helgrillat köttstycke.


Söta Tello med sin pappa. Trots linne och shorts märktes det att Tello var lite slö av värmen.


Close-up på nappflaskan. I bakgrunden ser ni Annie med sina solbrillor...


...samma brillor som jag senare lånade. Och jag såg inte klok ut i dom. Eller är det den muntra uppsynen som inte ser klok ut kanske?


Det var kul att träffa Christian lite!


Ser ni den instängda fisken i glaset?


Mina ögon letar ofta efter intressanta saker att fota och jag upptäckte hur speglingen blev i mina brillor när de låg på bordet.


Det blev en martini för mig med massor av is och citron i.


Nere på stan träffade vi härliga Lisa!


Daltons- tältet. Ganska otroligt att vi fick sittplats.


Halv tre åkte jag hem. Tur att man har kompisar som kör taxi, för jag var så trött så jag hade kunnat somnat stående.


Jag vaknade halv ett (!) idag och åkte till stranden med Z:a och Annie där det fläktade skönt.


Status just nu: återhämtning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0