Snart är det dags

Snart måndag och jobb igen. Men nu är det sista arbetsveckan innan det är dags för fyra veckors välförtjänt semester! Jag har börjat att komma ner i varv, så jag kommer ganska säkert att kunna slappna av redan första semesterveckan. Den här semestern har jag inget inplanerat utan jag tar det som det kommer.

Blir det sol ska jag sola och bada- att lata sig på en strand hör ju sommaren till. De där Camilla Läckberg-böckerna som står olästa i bokhyllan tänkte jag också roa mig med. Man slappnar av så skönt med en bok under näsan och det bästa är att läsning passar både i soffan hemma och på stranden. Blir det regn ska jag se på säsong fyra och fem av Six Feet Under- nu har jag dragit ut på det länge nog. Det är nästan så att jag hoppas på ett par dagar med teveväder under semestern! Det enda tråkiga är att det sedan inte finns några fler avsnitt att se...

Sen ska jag förstås gulla lite med alla de barn som finns i min omgivning och umgås med mina vänner. Det känns som att det kommer bli en bra semester.


Laid Back- Sunshine reggae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0