Läser, redigerar och dricker te

Regnet öser ner ute och när jag tittar ut över stan från balkongen så ser det alldeles vitt ut. Men det gör inte så mycket. Det är rätt skönt att sitta hemma i soffan och dricka lite te, redigera lite foton och läsa nyaste numret av Digitalfoto.

Det är alltid lika kul när den här tidningen dimper ner på hallgolvet. Jag har testat att köpa ett par olika fototidningar men den här känns överlägset bäst för mig som är nybliven amatörfotograf. Man får många olika tips på vad man ska tänka på när man fotograferar och hur man kan redigera bilder för att få fram det bästa ur ett taget foto.

Är det någon som har tips på andra bra fototidningar kanske?

Jag har verkligen blivit riktigt fast i det här med fotografering. Tänk att jag i så många år har velat lära mig fotografera och aldrig har tagit tag i det!  Nu har jag precis anmält mig till en kurs i fotografering och jag längtar redan tills den börjar.


Foto från Digitalfoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0