I väntan på kaffebryggaren

En ny dag har börjat. Utanför fönstret är det mjölkigt och termometern visar bara -5 grader, vilket känns som rena rama vårvädret när man har blivit van vid -20 som det var i går.  I dag ska jag greja lite med tavlor. Kanske fota lite (jag borde köpt en systemkamera i våras...) Städa lite vore ju bra också. Kanske skriva en ansökan till ett jobb där jag får vara mer kreativ.

Och kanske gå på stan och titta på lite bebisgrejer! Grattis Helena och Jocke till er nyfödda dotter! Det ska bli spännande att få träffa den nytillkomna.

I kväll vankas det galej och det behöver jag verkligen efter föregående helg som var den lugnaste helgen på mycket mycket länge. Jag förväntar mig vin, dans, sång, cigg och lite Minttu i en salig röra.

Nu: en stor kopp nybryggt kaffe till playlisten Trasiga Ballonger, som Doktor Spinn tipsade om i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0