Fotoåret 2009- del 1

Januari
Några dagar i Gräftåvallen med ett par kompisar och min kompaktkamera.





Februari
Denna månad upptäcker jag hur härligt det är att gå på "fotopromenader" med min lilla Canon Ixus.





Mars
Nu händer det grejer. Jag köper min systemkamera och är helt överlycklig! Första bilderna blev på en orkidé den 3 mars och jag har svårt att hitta fokus på motivet. Dagen efter jag har införskaffat kameran vaknar jag och ser en makalös rimfrost på träden utanför och studsar ut genom porten på morgonen. Och sen fortsatter det, kameran åker fram i tid och otid.









April
Jag börjar kolla efter intressanta strukturer och mönster som kanske skulle göra sig bra på bild. Dessutom åker jag till Gräftåvallen över påsk och fotar väldigt mycket i den härliga aprilsolen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0