Trött och utan nikotin

Nu är jag heeelt slut. Det har varit rätt mycket att göra på jobbet och kroppen är helt utmattad efter spinningen.

Och jag har inte rökt en cigarett på 10 dagar. Förmodligen så är jag mer beroende än vad jag trott (surprise anyone?). Om man drömmer om att det regnar cigaretter från himlen så känner nog kroppen att den saknar helg-nikotinet.  Dessutom kommer jag på mig själv lite då och då att dra in lite extra "luft" när jag passerar någon som röker. Det är ett sjukt beteende.

Så länge som jag inte dricker en droppe alkohol så är det inget problem att vara utan giftpinnarna. Frågan är hur det kommer att gå den dag som jag tar ett glas vin. Men nu ser jag fram mot en lugnt och hälsosam helg i Gräftåvallen med lite bärplockning och massor av frisk luft!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack! Vad glad jag blir :)

2008-09-03 @ 14:36:34
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0