Lördagsaktiviteter

Efter två dagar med arbetskollegor så är det skönt att vara hemma. Vi har pratat och konfererat massvis och det känns lite spännande  för det verkar som att det är stora organisationsförändringar på gång på jobbet. I går kväll slocknade jag i soffan vid sex och sen sov jag i stort sett oavbrutet till halv tio i morse!

Nu väntar en promenad i solen, sen ska det städas *suck*. Det här med städning är inte min grej, det är ju så otroligt tråååkigt. Kvällen är ännu oplanerad men det känns som att jag behöver en lugn kväll, men jag kanske ändrar mig framåt kvällen.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack hjärtat!

Kram på dig

2008-09-20 @ 19:15:55
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0