Hålla för öronen, digga eller spy?

En helt vanlig sms-konversation en fredagkväll under Idol.

Introt till Idol går igång på teven
J: Shit vad skönt med fredag. :) Frågan är bara hur jag ska orka hålla mig vaken och se Idol.
X: Bra tema på Idol i kväll. Ska bli spännande att höra vad Anna får till.

LouLou sjunger på teven
J: Alice kommer att vara bäst. ;)
X: Ja, hon är också bra. Lite tråkigt bara att det är småbrudar (fast det gillar ju jag). Hehe.

Lars sjunger på teven

J: Lars var grym.
X: :( Han är en riktig tönt.

Robin E sjunger på teven

J: Vem, Robin eller Jihde? Haha. Jihde är värre än värst...

Anna sjunger på teven
X: Riktigt superbra av Anna. Kostat på mig 2 röster.

Robin B sjunger på teven
J: Fy faaaaan. Skjorta OCH slips i lila. *spyr lite*

Johan sjunger på teven
X: Men vad gör den här killen i Idol?
J: Håller för öronen. På riktigt.
X: Ha, ha, ha. Småtjejerna är alldeles till sig.

Sepideh sjunger på teven
X: Stylisten verkar köra hårt med lila...
J: Ja, har fått helt spel. I dag ryker Sepideh tror jag.
X: Ja, hon var inte alltför bra.

Reklamen går igång och jag går ut på balkongen och tar ett bloss. Helt plötsligt är jag inte så engagerad längre.

Kommentarer
Postat av: Helena

Spy. Fy fan, den enda som var bra åkte ju ut i går. Och målbrottsnisse, vad gör han där överhuvudet taget!?

2008-10-25 @ 09:17:10
URL: http://hidenas.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja va fan gör johan där.. och robin! han ser ju helt stel och död ut...

2008-10-25 @ 14:57:07
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0