Texas Hold'Em och lite skrän

Vissa brukar säga att jag är en dålig förlorare. Och vad det gäller poker så stämmer det faktiskt väldigt bra ska jag erkänna. För hur kul är det att åka ut som nummer två i en omgång Texas Hold'Em när man har gått all in på kort som man verkligen trodde att man kunde lita på.

Det är bara att inse att jag är värdelös på att spela poker! Jag är inte speciellt uppmärksam på mina motspelare, jag läser sällan hur de spelar och jag har svårt att se bortom mina egna kort och vad de andra kan tänkas ha.

Trots att jag suger på att spela Texas Hold'Em och att jag dessutom sjöng som en kratta igår så var det en väldigt bra kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0