En grön & skön fåtölj

På väg hem från jobbet varje dag så passerar jag en loppis, som nästan jämt har stängt. Men i dag stod det en gul handskriven skylt utanför lokalen som skek ÖPPET. Eftersom jag inte hade speciellt bråttom hem så bestämde jag mig för att gå in. På nedervåningen fanns ingenting som föll mig i smaken, men när jag hade gått den rangliga och gnekiga trappan upp på övervåningen så såg jag den. Exakt en sån typ av fåtölj som jag har letat efter under en längre tid!

Grön. Velour. Lite medaljongmönster/blommönster.
Inte ett dugg sliten i tyget. Och skönt att sitta i.
Pris: 700 kronor.

Hey, jag vill ha den! Den bryter av mot mina andra möbler och jag vill verkligen ha en fåtölj. Frågan är bara hur jag ska få hem den?

Efter att ha letat lite så hittade jag en bild på en likadan fåtölj. Hur kan man skänka bort en sån fin möbel? (Det ska tilläggas att den gör sig mycket bättre i verkligheten än på denna bild.)

Kommentarer
Postat av: Z

Jepp de e jättesnygga!! Jag har en sån fåtölj... Hade även en soffa men den gav jag till mormor. Nu har väl den hamnat gud vet vart!!

2008-10-09 @ 10:24:36
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Johanna M.

Zarinah: jag vet! Sen jag såg din för flera år sedan så har jag velat haft en likadan... ;)

2008-10-09 @ 13:35:49
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0