Lyx-måndag

Hela helgen har jag gått och längtat efter mat från Tandoori. Tanken var att jag skulle dit förra veckan med ett gäng från jobbet, men det blev inställt för min del. I stället så gick jag och en tjej från jobbet dit i kväll och myste på. Och vilken lyx att äta ute på restaurang en måndag kväll!

Ni bara måste prova deras tomatsoppa som de har som på menyn som förrätt. Det har pratas om den här tomatsoppan och att den skulle vara något utöver det vanliga, så i dag beställde jag in den vackra röda rätten för att se om ryktet var sant. Den. Är. Gudomlig. Hur kan en soppa vara så fruktansvärt god? To die for, som någon lite mer cool bloggare skulle ha skrivit.

Helt plötsligt kändes det inte så jobbigt med måndag. Det är kanske så att man borde unna sig lite lyx på måndagar så att de inte känns så hemska?

Kommentarer
Postat av: Z

Den e god den soppan... Åh nu blev jag ju sugen på Tandoori!! :P

2008-11-26 @ 17:06:15
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0