Visby skulle vara kul-men inte vecka 29

Vecka 29 har jag semester. Efter att ha surrat lite löst med en kompis om att åka till Visby så kollade jag runt lite efter ett ledig rum på vandrarhem och hotell.

På ett ställe fick jag napp, de hade fått en avbokning precis innan jag ringde. Jag sa vilket datum det gällde och hon jag pratade med frågade mig om jag visste vilken vecka det var. Ja visst, svarade jag. Vecka 29. Ja, men vet du vad som händer här då? fick jag till svar.

Näää...vaddå?

Det är Stockholmsveckan.


Huvva. Inte vill jag till Visby samtidigt som en massa brats åker dit och gör av med sjukt mycket pengar och sprutar svindyr champagne för att det är så kul. Jag vill ju strosa runt i Visby och insupa atmosfären och mysa på. Det får bli någon annan vecka än vecka 29.

Kommentarer
Postat av: M

Ååååhhhhhhhhh sosse! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=B7OBpU-2yu0

Ja som trodde att Rickard Lind var din kompis?

2008-05-22 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0