Tick, tack

Det märktes att det var trettioårsfest igår. Fyra eller fem gravidmagar och fyra relativt nykläckta barn svassade omkring i huset. Jaja. Vad ska man säga? Frågan är om barn någonsin kommer att passa in i mitt liv. Jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn innan jag är trettio och än står jag stenhårt fast vid det. Efter att ha hört om alla komplikationer med småbarn och förlossning så vet jag inte ens om jag någonsin vill ha barn.

Några spännande ämnen som avhandlades under gårdagskvällen var driftskostnader på olika hus, gamla busminnen från högstadiet, barnuppfostran, förlossning (oväntat), bilar och guitar hero.

När musiken höjdes och kom igång så njöt jag av att få dansa och skräna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0