Raggnings-skola

Några killar i Stockholm bedriver kurser i hur män ska ragga på kvinnor. Charismatic revolution heter företaget som lär ut denna ädla konst. De bästa tipsen till alla killar som ska ragga är de som följer.

  • Le mot tjejen och gör henne glad
  • Berör henne
  • Var lite retsam och lekfull
  • Att du säger något är viktigare än vad du säger
  • Prata om känslor och måla upp bilder

Jag kan väl hålla med om allt utom punkt fyra. Vem vill bli uppraggad av någon som pladdar på om skit och ingenting? Inte jag i alla fall. Däremot vore det ganska trevligt att bli uppraggad av någon intelligent, kul kille som dessutom är bra på att hångla.

Charismatic Revolution genomför även "bootcamps". Under tre dagar så kan män varva teori med praktik för att bli den ultimata don juan ute på krogen. Precis som många andra företag så har raggnings-företaget en pengarna tillbaka -garanti.

Trots att jag blir skeptiskt när jag läser om företaget så måste jag ge mig tillkänna och säga att företaget är ett genidrag. Singlarna i storstäderna blir fler och fler och antalet singelhushåll ökar. Det finns med andra ord en potentiellt stor marknad som killarna på Charismatic Revolution kan nå ut till.

Undra när man kommer se något liknande för kvinnor?

Läs mer om raggningsskolan här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg du dokumentären om dem? Haha det var ju helt sjukt. De lärde ut hur man skulle ta tjejer åt sidan, och hur man skulle smeka dem på låret så de tillslut skulle komma innanför brallorna på henne.. PÅ KROGEN! Under deras bootcamp så sa de att de skulle hångla med så många tjejer som möjligt och helst få sex-avslut. :P

2008-05-05 @ 14:50:57
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Sergej

Hej! Jag är en av grundarna och instruktörerna på CR. Kul att du gillar det vi gör! Vi behöver alla fans vi kan få, både tjejer och killar! Ang kommentaren ovan så var det inte vi som var med i Outsiders på femman, vår verksamhet är betydligt mer seriös än så!



Ha d gott! ;)

2009-04-16 @ 10:16:01
URL: http://www.c-r.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0