Malaysia någon?

Slösurfandet i går kväll ledde till att jag hamnade på en massa res-sajter. Och sedan dess har jag inte kunnat tänka på något annat än att jag vill boka en resa till Malaysia och åka iväg i oktober-november. Indcen Resor har några lockande förslag. Paketet Langkawi Island och Kuala Lumpur låter väldigt nice, först tio nätter på Langkawi Island och sen två nätter i Kuala Lumpur.

Jag vill åka! Jag har till och med drömt om det här i natt... så nu måste jag ragga ressällskap. Någon som känner för att resa lite?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag vill fara.. Langkawi ska ju vara grymt nice (pappa har varit där) Och Kuala Lumpur går nog inte av för hackor heller... shop until you drop.

2008-06-07 @ 20:51:04
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0