En usling tror på sommarvärme

I dag är det sista arbetsdagen innan semestern och jag är hemma i soffan-precis som i går. Det känns verkligen inte kul, men vad ska man göra när man har kramper i magen och knappt kan stå/sova/äta. Men jag känner mig som ett kräk, en usling som inte är på jobbet.

Jaja. Nu är jag ledig i fyra veckor i alla fall. Badtemperaturen i havet här i Sundsvall verkar ligga på 11-12 grader och vindarna blåser kallt ute. Men på söndag kommer det att vända, det är jag säker på. Då blir det sol och värme.

Koop-Summer Sun

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjena Johanna Panna. Tråkigt att du är sjuk, hoppas du kryar på dig. Jag vill meddela att NPKB rules, vi vann strafftävlingen på kryssvalskampanjen. Du måste känna dig stolt!

2008-06-27 @ 11:17:56
Postat av: Johanna

Jocke-pocke! Jag är grymt stolt över er! ;) Man behöver inte alltid en chef för att prestera..haha.

2008-06-27 @ 11:24:38
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Krya på dig nu gumman och ha en trevlig semester! Kanske man får se dig hemma nåt kanske??

Kramiz

2008-06-27 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0