Tropisk värme

Vilken värme det är ute! Runt ett-snåret tog jag en promenad till affären och höll redan på vägen dit att krevera av värmeslag. Ni kan bara tänka er hur det blev när jag gick hem med två smockfulla kassar. En halvtimme har spenderats på balkongen, innan jag fick nog och insåg att vardagsrummet hade en mer human temperatur.

I morgon ska det packas och på söndag morgon klockan 08.00 är det dags att bege sig från Sundsvall. Då bär det av mot Åland. Det blir till att hålla mig lugn på Gatufesten i dag för annars kommer det här med att packa inte att gå så bra och hälften av grejerna kommer att bli kvar hemma. Tur att det är massa konserter i dag så man inte dricker så mycket vin i tälten.

Nä, man kanske ska plåga sig en halvtimme till på balkongen innan det är dags att göra sig klar för lite socialt umgänge och en öl.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur man inte for ner på GF. eller synd att man missar massa band förstås... Men man hade väl blivit sådär cp-full som jag alltid lyckas bli på sådana där tillställningar ;P

2008-07-04 @ 17:55:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0