Semester= slappa, umgås och sova

Andra semesterdagen i dag och jag sov till klockan tolv! Ganska skönt att få vända lite på dygnet eftersom jag egentligen är en nattmänniska. Det här med tidiga mornar passar inte min dygnsrytm. I dag ska jag inte göra många knop, eventuellt hämta mitt pass på polisstationen som behövs för Tallin-utflykten som ska göras nästa vecka.

Jo, förresten. Jag har bestämt blivit kär i tre veckor gamla Olle. Han är för go lillen! Fast så fort han skruvar på sig, spottar ut nappen och eventuellt tar sats för att skrika så skickar jag tillbaka honom till sin mamma för lite vyssning eller matning. Det är bäst så.

Kommentarer
Postat av: Melinda

guud va söt :*D

2008-07-06 @ 18:54:21
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0