Spår från i lördags

Det står ett gäng glas på köksbänken som väntar på att bli diskade, två påsar ligger nonchalant slängda på golvet innehållandes flaskor och burkar och på köksbordet står det en Absolut Päron.

Det är inte bara i köket som man hittar spår från förfesten som jag hade i lördags. Någon har varit inne och trixat och fixat på min dator och ändrat på en hel del saker. Snabbstartsknappen för min webbläsare Mozilla Firefox var bortplockad och i stället hade någon lagt in Internet Explorer. Startsidan var ändrat från dn.se till msn. På skrivbordet ligger det en mapp med låtar med Basshunter (det är ju så att man hoppar jämfota av glädje). En annan mapp heter Sweet-The Best of Sweet, undra vad det är för något? Fylla blandat med lustigkurre-fasoner helt enkelt.

Konstigt nog känner jag mig pigg och alert i dag, trots att det är måndag. Så pass pigg så att jag jobbade en timme extra av bara farten! Den här veckan ska jag köra stenhårt på jobbet, för att få lite pengar till Cypern-resan som är bokad till den 23 maj. Längtar som en tok redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0