Vilken bedrift

Så har man i dag lyckats med att skicka ett mail till cirka 300 personer, som skulle till en person. Aningens jobbigt, trots att det inte var något personligt mail.

Ämne: Beställning av "tarifold"

Hej!

Jag skulle vilja beställa sån där "tarifold", en sån där flip-flop grej som man har papper i framför datorn. Vill ha en dubbelvariant, har redan en som det ryms 10 papper i men det är för lite.

Ungefär så skrev jag. Gissa hur många varianter på svar jag fick? Haha. Det positiva med det hela är att jag fick andra människor att skratta, så det bjuder jag på. Dessutom fick jag lite mer kontakt med mina kollegor.

Och det bästa av allt; jag fick en dubbelvariant av tarifold! Mission completed.

image12
En s.k. "tarifold" som efter efterforskning visat sig heta T-office bordsställ.

Foto:tarifold.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha heter de så? hade jag ingen aning om :D Men de är ju priceless, speciellt när man snabbt ska bläddra fram info till kund :)

2008-02-14 @ 21:41:31
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0