Coaching på jobbet

Som den kommunikationsnörd man är så var dagens utbildning i telecoaching en höjdpunkt!

Världsbilder, ordval och samtalsteknik var på schemat. Mycket intressant att få höra om kommunikation på en konkret nivå utan att behöva tänka på en massa kommunikationsmodeller som man gjorde i tre år när man pluggade. Och det var spännande att iaktta hur man utbildar människor i hur man ska kommunicera med kunder. Utbildningen gav oss verktyg som vi kan använda i vår kundkommunikation, det var hands on helt enkelt. Som uppföljning blir det individuell coaching och även en heldag om skriftlig kommunikation.

Tjejen från Tele Coaching som höll i utbildningen var grym och lyckades motivera en hel bunt av mina medarbetare (och mig). Hennes jobb måste vara otroligt kul! Jag lägger till ytterligare ett yrke på min lista över jobb jag skulle vilja ha någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0