Snart, snart får man varva ner

En arbetsdag kvar, sen en härlig ledighet på 12 dagar. Så länge har jag inte varit ledig över jul och nyår sen...jag gick i högstadiet tror jag. Det ska bli underbart med lite ledigt.

Inför min ledighet har jag i dag skurat badrummet, dammtorkat, dammsugit och torkat golvet. För det är ju så mycket skönare att ha ett städat hem när man går på ledighet, än en stökig lägenhet. Det är väldigt trist att städa-det kommer jag aldrig ifrån-men med tonerna till Glas Vegas och Anna Ternheim så kändes det så mycket lättare.

Lite glögg innan sängdags ska jag nog unna mig trots att klockan snart är mitt i natten. Nu sitter jag bara och njuter av ett nystädat hem med tända ljus. Undra hur många ljus som eldas under vinterhalvåret här hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0