Timo, Timo, Timo



Nu har jag precis lyssnat igenom Timo Räisänens coveralbum  "...And Then There Was Timo" som han släppte i november. Där finns bland annat tolkade versioner av Mariah Carey's powerballad Without You och Sonny & Chers I Got You Babe. Otippat!

Fan vad jag gillar Timo. Det är sån lidelse i allt han gör. För ett och ett halvt år sedan såg jag en konsert med honom i Stadshuset och det var magiskt. Jag fick ont i magen för att det var så bra och det var den konserten som fick mig att inse hur mycket jag har missat genom att inte gå och lyssna på livemusik.
 
Nu ska jag lyssna igenom hans coveralbum igen på hög volym samtidigt som jag tar mig ett skumbad. Ett glas vitt skulle nog passa in på badkarskanten.


Foton av Fredrik Harken från timoraisanen.com

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Jag har fått presentkort på Entré i julklapp, så nu är det dax att boka in fler konserter:)

2008-12-25 @ 17:34:16
Postat av: Jocke

Det är bara att kolla in körslaget ikväll...han har en egen kör..

2008-12-27 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0