Skutteli-skutt med Forden

Det blev lite övningskörning med min mor i dag. Och hon lyckas vara riktigt pedagogisk trots att hon ibland höjer rösten för att hon blir lite rädd. Hon tycker inte om när jag kör nära snöhögar märker jag.

Eftersom jag är lite snål på gasen så har bilen en tendens att skutta fram emellanåt när jag försöker krypköra. Men man kommer ju framåt på det viset också! Det är helt galet.

Mamma körde hårt med backningen med mig i dag och efter ett tag gick det ju riktigt bra. Men jag måste verkligen tänka när jag backar, för när jag vill få stjärten på bilen till vänster så har jag en tendens att ratta till höger. FEL FEL FEL. Undra hur lång tid det kommer att ta innan jag får in rutin på det?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är som en skutteli skutt du:)

Nästa gång kommer det att gå MYCKET bättre.

2008-12-08 @ 21:51:49
Postat av: Darja

Det kommer, ge bara inte upp! Det är det som är det viktigaste; ge aldrig upp!

2009-02-04 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0