Körlektion #13 - tydligen skräms jag inte

Ytterligare en lektion i dag och det var stadskörning i dag igen. Hör och häpna, jag har backat i stan på Storgatan bland bilar och gångtrafikanter och fan och hans moster. Slirat lite på is har jag också gjort. Och passat på att lägga i friläge i stället för en växel- det börjar att bli en riktig klassiker.

Min körskollärare pratade väldigt mycket i dag om ditten och datten och jag har en känsla av att han ville testa mig. Jag surrade på så gott som det gick men tog lite pauser när jag behövde fokusera max i vissa situationer. Tydligen hade en kompis sett mig bakom ratten och hon sa att jag såg extremt koncentrerad ut. Men hon verkade inte ha blivit rädd i alla fall när hon såg mig, så det är ju ett bra tecken.

Snart ska jag sluta att skriva om min bilkörning, för det är bara två lektioner till inbokade. Sen ska jag inte berätta något mer om hur det går utan öva i det tysta tills jag en vacker dag har körkortet i min hand. Mammas bil och jag har börjat att bli kompisar faktiskt. Silverpilen och krulltotten kommer att tillbringa lite tid ihop framöver, yes indeed.

Kommentarer
Postat av: Evan

Shit shit va du e duktig. Klart du måste uppdatera bloggen med din körning fast du inte kör på körskola ;) Wii, kämpa vidare! Jag håller tummarna för dig.

kram

2008-12-06 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0