Körlektion #12 - snöfall, fula hundar och korkat folk

Först svängde jag nästan in i en röd bil, det var en decimeter mellan mig och bilen. Körskolläraren sa RATTA högre än normalt.

Sen kom ett helvetesskap till kille med en ful liten pudel och klev ut rätt framför bilen så jag fick nita. Mitt i en korsning. Genialt.

Sen kom ett helvetesskap till kärring med en ful liten mops och klev rätt ut framför bilen så jag fick nita. Nu var jag förberedd på dumma människor och små fula hundar som knappt kan ta sig över ett par centimeter nyfallen snö på gatan.

Som avrundning kom det en stadsjeep som ville köra över mig i en korsning när jag hade företräde och var halvvägs på väg ut i en korsning. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0