Äntligen en Spotify-invite

En inbjudan till Spotify är på väg till mig. Tack för det Jerry, det gjorde mig väldigt glad. En kompis sa till mig att min värld kommer att förändras och man kan ju alltid hoppas. Åtminstone kommer mitt sätt att lyssna på musik förbättras, om man ska tro förespråkarna av Spotify.

Nu går jag bara och väntar på ett mail så att jag kan få testa den här tjänsten som verkar fungera väldigt bra.

(För den som vill läsa mer om Spotify så har Jerry ett gäng länkar som ni kan klicka er vidare på.)

...............................................................................................................................................................................................

Update
: efter att ha provat Spotify i ungefär två minuter så fullkomligt älskar jag det. Det är helt fantastisk att så mycket musik kan vara en knapptryckning ifrån mig utan att det är olagligt. Och det verkar finnas i stort sett allt.

................................................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jocke

Då måste du ju skicka en till mig....

2008-12-08 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0