Ett vardagsbekymmer mindre

Lite gnat ger resultat! För två veckor sedan sa jag till min hyresvärd att torkrummet i tvättstugan verkligen inte fungerar optimalt. På tre timmar har inte tvätten varit  i närheten av torr eftersom fukten inte har dragits ut från torkrummet. Nu står det en ny fin avfuktnings-mojäng i torkrummet. Tänk att man kan bli så glad över en sån sak! Det gör vardagen lite lättare.

Det finns verkligen stora fördelar med att bo i en hyresrätt. Och att bo hos en sånt stort bolag som Mitthem. Det är bara att ringa, så kommer de och åtgärdar saker som behövs. För ett par veckor sedan var det min blandare i duschen som krånglade och samma dag som jag ringde så var problemet åtgärdat.

Bra service, det uppskattar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0