Whiskey & brölande & cigg

För ungefär ett dygn sedan så sjöng jag alldeles för mycket singstar och drack alldeles för mycket whiskey. Ja, just det ja-jag rökte nog alldeles för mycket också.

Man fick inleda singstar-partiet med den utsökta låten ABC med Anna Book *ryser*. Sedan rullade det bara på, så fort mikrofonen kom i min hand så försökte jag sjunga och pricka toner för att få poäng. För den delen så sjöng jag även när mikrofonen inte var i min hand. Final Countdown, Elvis, Poison, Let Me Entertain You, nån Whitney Houston låt (oooossh, vad bra det lät), Mmm Mmm Mmm och en Gwen Stefani låt. Och en massa annat.

Vilket maraton. När klockan var tre så sa lägenhetsinnehavaren att det var dags att avrunda och jag och en kompis svarade att vi bara ville sjunga en låt till, snääälla. Det som kändes så självklart i natt känns rätt pinsamt i dag. Den snälla lägenhetsinnehavaren hade ett stort tålamod.

Dagen har spenderats i horisontellt läge, vad annars?

Crash Test Dummies-Mmm Mmm Mmm Mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0