Oärliga människor borde förbjudas

Det finns få saker som jag ogillar så starkt som oärliga människor. Ska det vara så jävla svårt att hålla sig till sanningen? Ibland blir jag så förbannad.

På de arbetsintervjuer jag varit på, så har alltid frågan om hur man vill att chefen ska vara kommit upp. Rak och ärlig har jag svarat varje gång. I arbetslivet är ärlighet minst lika viktigt som i privatlivet.

Jag värderar ärlighet högt och förväntar mig att folk är ärliga med mig. Därför blir jag så besviken när det visar sig att ärlighet inte är en självklarhet för alla.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä det är så förbannat störande ...

2008-04-13 @ 15:46:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vad har ja sagt? Alla är idioter tills motsatsen bevisats... :-)

2008-04-13 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0