Medicin på posten

Vad jag är fruktansvärt less på min huvudvärk nu, det är inte speciellt kul att vakna med ett dunkande huvud. Därför har jag beställt migrän-tabletter på apoteket.se. Även allergitabletter åkte med ner i shoppingkorgen, för det skulle inte förvåna mig om huvudvärken och tröttheten beror på allergi. Än så länge är det inte så mycket pollen i luften, men däremot finns det med all säkerhet en hel del snömögel på marken efter den blöta vintern som kan ge allergiska reaktioner.

Det är så bra att man kan få medicin levererad hem i brevlådan, då kan man handla hemma i lugn och ro när man har tid och kommer ihåg vad man behöver ha. Tänk vad internet har förenklat vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0