Du har plats nummer 127 i kön

När man är ledig ska man hinna med allt som man har skjutit upp i ett par veckor. Som att ringa Skatteverkets skatteupplysning.

Så jag satte mig ner i dag och slog numret till Skatteverket, med deklarationen framför mig så jag skulle vara redo och förberedd när jag kom fram. Efter någon tryckning i knappvalet så fick jag ton innan en kvinnoröst hördes.

Du har plats nummer 127 i kön. Musten gick ur mig och jag var på väg att slänga på luren på en gång. Tack och lov så sa samma datoriserade kvinnoröst i nästa andetag att det var 243 handläggare som betjänade kön.

Efter två-tre minuter kom jag fram till en handläggare som hjälpte mig. Imponerande!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe ja... När jag skulle ringa försäkringsbolaget var jag nog nummer 150 i kön. Men kom fram efter i alla fall 5-10 minuter. Det var ok ändå. När jag skulle ringa vårdcentralen däremot tog det 35 minuter och när den tiden hade gått så var telefontiden redan slut. Ganska irriterande ! :P

2008-04-29 @ 09:55:21
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Little Peaché

Så fin blogg du har!

Glöm inte kolla vad Little Peaché haft för sig på sistone. Nu kan du se tips från garderoben, maxat fashion och vår nya webbshop!

Välkommen in!

Mvh Little Peaché

2008-05-01 @ 20:11:42
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0