Alla dessa portar, inställningar och kablar

Min dator har en HDMI-port, S-video-port och en VGA-port. Innan jag fick koll på att det fanns tre varianter... Nu har jag åtminstone rätt kabel som jag ska använda för att få en bild mellan datorn och teven; en kabel för S-video. Men problemet är bara att bilden blir svartvit på teven, vilket inte känns speciellt kul eftersom tanken är att jag ska använda min dator i stället för en dvd-spelare. Skit också.

Så många portar till ingen nytta. Man ska väl inte behöva köpa en ny teve för att det ska fungera! Eller så är det fel kabel som jag har köpt, för andra gången... *suck*

Dags att kalla hit lillen någon dag, min tekniska support som även är känd som Viktor (och min lillebror). Ni ser-han står ju redo och kommer och räddar syrran så snällt lite nu och då när hon är på väg att gå upp i atomer.

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0