Snart en dator med snabb uppkoppling

För några veckor sedan köpte jag en ny dator, som jag är mycket nöjd med. Nu har jag bestämt mig för att hotta upp den lite och beställt en snabb internetuppkoppling.

I några år så har jag nöjt mig med 1Mbps, först mot en kostnad av 149 kronor i månaden och sedan ett år tillbaka har det varit gratis via hyresvärden.

Men med min nya fiiiina dator så vill jag kunna göra lite mer och har därför beställt en uppkoppling med 100Mbps, för 149 kronor i månaden. Vilken skillnad på bara ett år, nu får jag en hundra gånger så snabb uppkoppling för samma pris!

Very nice.

Kommentarer
Postat av: Mammut

Jaså, du har också beställt en snabb uppkoppling? Det kanske är samma då.....

2007-12-04 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0