Piggelin

Vad gör man en fredagkväll tio tolv om man är skitpigg och det känns som att alla bakterier och virus har försvunnit all världens väg? Surfar bort hela natten? Ett blogginlägg blir det i alla fall.

Jag känner mig aningens grinig att jag missade julpuben på jobbet i kväll, det har kanske hänt något intressant som jag har missat. Dessutom är det inte ofta man får tid att i lugn och ro prata med sina kollegor över en öl. Men jag missade det såklart. Precis som jag missade förra grejen med jobbet på grund av att jag skulle flytta. Jaja, jag får ta igen det nästa gång med råge.

I morgon blir det i alla fall 25-års middag på Kårhuset för en kompis, det ska bli riktigt kul! Det är säkert två år sedan jag var på Kårhuset, så bara att kliva in genom dörrarna där kommer att kännas lite nostalgiskt. Tänk att jag praktiskt taget bodde där i nästan två år. I morgon är det pubtömning där, så det kommer nog att bli livat värre om traditionen håller vad den lovar.

Vad ska jag göra nu då? Lite frågesport sitter nog bra ett tag, dags att vässa geniknölarna som har blivit allvarligt skadade av tre dagar i soffan lyssnandes på alla såpor på teve.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja denna fredagkväll sitter i alla fall jag å letar om Caesar (datorspelet) finns å köpa till min mac ;)

2007-12-15 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0