Personlig önskelista för 2008

Snart är det ett nytt år. Jag vill inte se bakåt på året som har varit, för det har varit ett av de jobbigaste åren i mitt liv. I stället ser jag framåt och har några önskemål för det kommande året.
  • Ett par utlandsresor
  • Inga hemligheter
  • Att min familj och mina vänner mår bra
  • Kramar
  • Ett intressant informatörsjobb som ger hyfsat betalt
  • Inga skandaler
  • En grym sångröst
  • Ett körkort
  • En bil
Som sagt, det är en önskelista. Tänk om någon kunde svinga ett magiskt spö och ordna allt på en sekund.

Nu är det dags att åka till fjällen ett par dagar, kanske blir jag borta en vecka till och med. Därför önskar jag alla ett gott nytt år och hoppas att ni dricker gott bubbel tillsammans med människor som ni bryr er om, precis som jag kommer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0