Back on track

Så var man i dag tillbaka på jobbet efter ett par dagar hemma med en hemsk vinterkräksjuka, som dessutom lurade mig och "tog om" när jag väl trodde att det var över. Hur som helst- det var otroligt skönt att se lite folk i dag och göra någon nytta igen! Jag studsade upp ur sängen redan kvart över sex i morse och det är något som normalt aldrig händer.

Det bästa med dagen har ändå varit att jag fått ett ansvarsområde på jobbet som jag verkligen brinner för och som kommer att göra att det känns mer meningsfullt. Ett rakt och ärligt sätt mot chefen verkar löna sig, trots att jag ibland kan känna att jag är lite för frikostig med mina åsikter. Men att gå och tissla och tassla har aldrig varit min melodi, hellre säger jag rakt ut vad som är fel.

Nya friska tag nu, nya fräscha idéer ska kläckas!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men nu blir jag nyfiken:)

2007-12-18 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0